TE 250


TE 250
TE 250
TE250 - sprawdzona klasyka. Prosty w obsłudze silnik uwielbiany przez amatorów enduro na całym świecie w połączeniu z nowoczesną technologią. Silnik to nowa jednostka, naturalnie bazująca na wieloletnich doświadczeniach poprzedników, idea przewodnia tego silnika to centralizacja masy, dzięki której poprawione zostały właściwości jezdne oraz motocykl mniej męczy zawodnika. Gaźnik to Mikuni TMX, dzięki niemu moc jest oddawana jeszcze płynniej, nowe rozwiązanie dodatkowo jest mniej czułe na zmiany temperatury i wysokości, również wymaga rzadszej obsługi. Rozrusznik elektryczny jest teraz w dużo lepszym miejscu, które doskonale chroni go przed uszkodzeniami, jest on sprzężony z super lekkim akumulatorem Li-on. To połączenie zapewnia bezproblemowy start zawsze kiedy jest on nam potrzebny. Silnik posiada całkowicie nowy wał, jego umiejscowienie właśnie odpowiada za świetną centralizację mas, wałek wyrównoważający z kolei zapewnia minimalizację wibracji. Zawór wydechowy również został przeprojektowany, dzięki wymianie sprężyn które dostajemy 3 w komplecie możemy jeszcze dokładniej dobrać charakterystykę jego pracy pod swoje preferencje.

Rama - geometria modelu MY16, nie mniej jednak poprawiona sztywność skrętna aż o 20%. Nowa rama waży tylko 8,8 kg. Tylny subframe wykonany z carbonu co czyni go jeszcze lżejszym niż był. Wahacz tradycyjnie powstał z aluminium. Modele MY17 posiadają nową grafikę i styl nawiązującym jeszcze bardziej do ich szwedzkich korzeni.

Zawieszenie - całkowicie nowy widelec od WP - model Xplor 48, zaprojektowany specjalnie pod jazdę Enduro. Otwarty kartridż ze sprężyną w obu lagach i podziałem funkcji. Lewa strona odpowiada za kompresję, prawa za tłumienie odbicia, oba parametry można łatwo regulować od góry widelca podobnie jak naprężenie wstępne. Z tyłu również nowy damper WP DCC - zaawansowana technologia tłumienia przy kompaktowych wymiarach i małej wadze. Waży tylko 3,7 kg co czyni go lżejszym od poprzednika aż o 0,36 kg. W pełni regulowany w połączeniu z systemem kiwaczkowym tylnego zawieszenia czyni to podwozie najlepszym na całym rynku! Nie ma seryjnych motocykli z lepszym zawieszeniem niż nowe Husky MY17.

Kute półki, czarne, super sztywne felgi DID, nowe opony Metzeler 6 days extreme, hamulce Brembo, sprzęgło Magura, rozrusznik elektryczny i nożny, bateria Li-on, nowe chwyty ODI, przełącznik map zapłonu, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi - to już tylko detale ale dopełniające już i tak idealną konstrukcje.

 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting