TC 250


TC 250
TC 250
TC250 - Moc wrażeń, całkowicie nowy model, pokazuje stały rozwój historycznej jednostki napędowej jaką jest 250 w 2T. Główna zmiana to zmniejszenie wagi oraz zwiększenie zwrotności i komfortu jazdy.

Silnik - Połączenie bezkompromisowej mocy z lekką kompaktową budową. Centralizacja mas to idea przewodnia w budowie wszystkich jednostek na 2017 rok, tutaj również ją widać, nowy wałek balansujący , który redukuje wibracje. Dodatkową charakterystyką tego silnika możemy sterować za pomocą zmiany sprężyny zaworu wydechowego, który notabene również jest całkowicie przeprojektowany na ten rok. Dzięki temu specyfikę silnika można dokładnie dobrać pod trasę, warunki czy konkretnego zawodnika. Gaźnik Mikuni TMX czyni ta jednostkę jeszcze płynniej oddająca moc. Dyfuzor został również zaprojektowany od podstaw, wykonany został przez firmę WP.

Nadwozie - Rama główna wykonana jest z CR-MO z kolei tylna pomocnicza tzw. Subframe z Carbonu. Cała konstrukcja jest bardzo wytrzymała, a zarazem lekka. Tylny subframe waży tylko 1,4 kg. Za sprawne zatrzymanie tego motocykla odpowiadają hamulce Brembo.

Zawieszenie - Z przodu mamy powietrzny widelec WP AER 48- jest kolejny krok milowy w rozwoju zawieszenia motocyklowego. Widelec lekki i prostu do ustawienia pod każdego zawodnika. Z tyłu mamy damper WP DCC, w pełni regulowany i połączony z systemem dźwigienkowym tylnego zawieszenia.

Detale - 5 biegowa skrzynia biegów zaprojektowana specjalnie pod jazdę MX, kierownica Pro Taper, sprzęgło DDS sterowane za pomocą pompy Magura, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi, samoczyszczące się podnóżki.
 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting