TC 125


TC 125
TC 125
TC125 - ta 125-tka jest zbudowana w oparciu o te same standardy co jej więksi bracia bliźniacy, jest super kompaktową i lekka co w połączeniu z mocnym silnikiem robi z tego motocykla maszynę do wygrywania. W standardzie dostajemy powietrzny widelec WP AER, hydrauliczne sprzęgło Magura, oraz zmienne mapy zapłonu.

Silnik - nowej jednostce tak jak wszystkim silnikom z tej serii przyświeca idea centralizacji masy. Silnik ten posiada moc 40km przy masie tylko i wyłącznie 17,2kg! To istny pocisk na kołach. Nowy gaźnik od Mikuni poprawia pracę jednostki w dużo szerszym zakresie poza tym jest banalnie prosty w ustawieniu.

Rama - Rama główna wykonana jest z CR-MO z kolei tylna pomocnicza tzw. Subframe z Carbonu. Cała konstrukcja jest bardzo wytrzymała, a zarazem lekka.

Zawieszenie - Z przodu mamy powietrzny widelec WP AER 48- jest kolejny krok milowy w rozwoju zawieszenia motocyklowego. Widelec lekki i prostu do ustawienia pod każdego zawodnika. Z tyłu mamy damper WP DCC, w pełni regulowany i połączony z systemem dźwigienkowym tylnego zawieszenia.

Detale - 6 biegowa skrzynia biegów zaprojektowana specjalnie pod jazdę MX, kierownica Pro Taper, sprzęgło Magura, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi, samoczyszczące się podnóżki.
 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting