FC 350


FC 350
FC 350
FC350 - Moc pod pełną kontrolą. Technologicznie ten motocykl wiele dzieli z mniejszym bratem FC250, jednakże z mocą 58hp nie wiele ustępuje FC450. Ten model jest bardzo mocny ale za sprawą zastosowanych komponentów i elektroniki łatwy w okiełznaniu, zwrotny i dobrze się prowadzący.

Silnik - jest całkowicie przeprojektowany nie tylko lekki (waży jedynie 27,2 kg) ale i piekielnie mocny 58hp. Idea przewodnia silników 4T to również centralizacja masy tak aby maszyny prowadziły się jeszcze lepiej niż dotychczas. Ponadto oddawania mocy zostało również zmienione tak aby motocykl był świetny dla zawodowca jak i amatora. Silnik posiada również nową głowicę, oczywiście 2 wałki rozrządu i tytanowe zawory. Nowy krótszy łańcuch rozrządu, głowica jak wszystkie komponenty jest lżejsza od poprzedniczki. Układ wydechowy został zaprojektowany z dbałością o najwyższe osiągi i mieszczenie się w regulacjach FIM. Mamy nowiótkie kolektory, i końcowy tłumik wykonany z lekkiego aluminium. Nowy wał korbowy ma interwał serwisowy na bardzo wysokim poziomie 100 godzin.

Nadwozie - Rama główna wykonana jest z CR-MO z kolei tylna pomocnicza tzw. Subframe z Carbonu. Cała konstrukcja jest bardzo wytrzymała, a zarazem lekka. Tylny subframe waży tylko 1,4 kg. Za sprawne zatrzymanie tego motocykla odpowiadają hamulce Brembo.

Zawieszenie - Z przodu mamy powietrzny widelec WP AER 48- jest kolejny krok milowy w rozwoju zawieszenia motocyklowego. Widelec lekki i prostu do ustawienia pod każdego zawodnika. Z tyłu mamy damper WP DCC, w pełni regulowany i połączony z systemem dźwigienkowym tylnego zawieszenia.

Detale - 5 biegowa skrzynia biegów zaprojektowana specjalnie pod jazdę MX, kierownica Pro Taper, sprzęgło CSS sterowane za pomocą pompy Magura, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi, samoczyszczące się podnóżki.

Kontrola trakcji - Modele 2017 są wyposażone w nowy przełącznik map zapłonu, w którym jednocześnie zintegrowana jest obsługą kontroli trakcji. Kontrola trakcji działa na podstawie analizy stopnia otwarcia przepustnicy oraz obrotów silnika, jeśli tylne koło zaczyna gubić trakcję, a obroty bardzo szybko wzrastają to ECU obcina delikatnie moc. Banalnie proste ale naprawdę świetnie funkcjonuje!

 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting