FC 250


FC 250
FC 250
FC250 - Szybki i zwrotny. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych modeli w całej historii motocrossu. Mały, lekki silnik, a zarazem mocny upchany do ramy napakowanej w najnowsze technologie. Moc, mega zwrotność i świetne prowadzenie tak najkrócej można scharakteryzować ten model.

Silnik - jest całkowicie przeprojektowany nie tylko lekki (waży jedynie 26,1 kg) ale i mocny 46hp. Idea przewodnia silników 4T to również centralizacja masy tak aby maszyny prowadziły się jeszcze lepiej niż dotychczas. Ponadto oddawania mocy zostało również zmienione tak aby motocykl był świetny dla zawodowca jak i amatora. Silnik posiada również nową głowicę, oczywiście 2 wałki rozrządu i tytanowe zawory. Nowy krótszy łańcuch rozrządu, głowica jak wszystkie komponenty jest lżejsza od poprzedniczki. Układ wydechowy został zaprojektowany z dbałością o najwyższe osiągi i mieszczenie się w regulacjach FIM. Mamy nowiótkie kolektory, i końcowy tłumik wykonany z lekkiego aluminium.

Nadwozie - Rama główna wykonana jest z CR-MO z kolei tylna pomocnicza tzw. Subframe z Carbonu. Cała konstrukcja jest bardzo wytrzymała, a zarazem lekka. Tylny subframe waży tylko 1,4 kg. Za sprawne zatrzymanie tego motocykla odpowiadają hamulce Brembo.

Zawieszenie - Z przodu mamy powietrzny widelec WP AER 48- jest kolejny krok milowy w rozwoju zawieszenia motocyklowego. Widelec lekki i prostu do ustawienia pod każdego zawodnika. Z tyłu mamy damper WP DCC, w pełni regulowany i połączony z systemem dźwigienkowym tylnego zawieszenia.

Detale - 5 biegowa skrzynia biegów zaprojektowana specjalnie pod jazdę MX, kierownica Pro Taper, sprzęgło CSS sterowane za pomocą pompy Magura, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi, samoczyszczące się podnóżki.

Kontrola trakcji - Modele 2017 są wyposażone w nowy przełącznik map zapłonu, w którym jednocześnie zintegrowana jest obsługą kontroli trakcji. Kontrola trakcji działa na podstawie analizy stopnia otwarcia przepustnicy oraz obrotów silnika, jeśli tylne koło zaczyna gubić trakcję, a obroty bardzo szybko wzrastają to ECU obcina delikatnie moc. Banalnie proste ale naprawdę świetnie funkcjonuje!
 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting