FE 501


FE 501
FE 501
Gigantyczne pokłady masy i momentu obrotowego w całym zakresie obrotów tak najlepiej zdefiniować ten motocykl. Ponadto cały czas jest to zwinna i zgrabna maszyna. Nacisk zdecydowanie został tutaj położony na osiągi bez żadnych kompromisów.

Silnik - o pojemności 449,3 cm3, średnicy cylindra 95mm i skoku tłoka 72 mm. Zaprojektowany specjalnie do zastosowań hard enduro. Ten silnik jest nie tylko mocny i przyjazny użytkownikowi można na nim również polegać. Głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu jest wyposażona w 2 lekkie tytanowe zawory ssące i 2 stalowe wydechowe. Wibracje silnika zostały zredukowane praktycznie do zera dzięki wałkowi wyrównażającemu. Silnik jest zasilany za pomocą wtrysku Keihin. 42 mm przepustnica odpowiada ze świetną, nieopóźnioną reakcję na ruch manetką gazu. Ten model również jest wyposażony w system EMS, czyli możemy zamontować przełącznik map zapłonu i prawie dowolnie zarządzać ustawieniami mapy po dokupieniu odpowiedniego zestawu z katalogu Husky Power. Całość dopełnia rozrusznik elektryczny.

Rama i zawieszenie - Rama jest wykonana z lekkiego ale i bardzo mocnego CR-MO. Subframe to technologia rodem z NASA. Oszczędność na wadze bez utraty wytrzymałości i sztywności. Składa się ona z 3 elementów każdy z poliamidu. Wahacz jest wykonany z jednego kawałka aluminium- lekki a zarazem wytrzymały. Przednie zawieszenie WP 4CS o średnicy goleni 48mm to system 4 komorowy, który odznacza się redukcją wagi w porównaniu do typowego zamkniętego kartridżu bez utraty jego typowych zalet. Całość dopełniają półki wykonane w technologii CNC. Z tyłu również mamy damper WP.
 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting