FE 450


FE 450
FE 450
FE450 - Bezgraniczna moc, nie było to konieczne ale osiągi w nowym modelu jeszcze wzrosły, dostajemy więcej momentu, w bardziej szerokim zakresie obrotów, ale przede wszystkim w porównaniu do poprzednika silnik jak i cały motocykl jest dużo lżejszy jak i poręczniejszy.

Wszystkie nowe modele 4T 2017 posiadają nowe kolektory wydechowe oraz krótsze tłumiki- co zdecydowanie poprawiło osiągi - cały czas jednak spełniając normy FIM. Ponadto wszystkie modele wtryskowe mają nowy przełącznik map zapłonu jeszcze bardziej ergonomiczny jak do tej pory i są wyposażone w całkowitą nowość kontrolę trakcji! Dzięki temu wyposażeniu będziecie szybcy jak nigdy dotąd!

Silnik - jest całkowicie przeprojektowany, krótszy, lżejszy o 1,7kg, z wagą całkowitą 29,7 kg wliczając już w to rozrusznik elektryczny. Idea przewodnia silników 4T to również centralizacja masy tak aby maszyny prowadziły się jeszcze lepiej niż dotychczas. Ponadto oddawania mocy zostało również zmienione tak aby motocykl był świetny dla zawodowca jak i amatora. Silnik posiada również nową głowicę SOHC, tytanowe zawory ssące i stalowe wydechowe. Nowy krótszy łańcuch rozrządu, głowica jak wszystkie komponenty jest lżejsza od poprzedniczki. Wał korbowy jest dużo sztywniejszy i ma krótszy skok dzięki czemu silnik reaguje dużo bardziej żywiołowo. Ponadto interwał serwisowy nowe wału wynosi aż 135 godzin.

Rama - geometria modelu MY16, nie mniej jednak poprawiona sztywność skrętna aż o 20%. Nowa rama waży tylko 8,8 kg. Tylny subframe wykonany z carbonu co czyni go jeszcze lżejszym niż był. Wahacz tradycyjnie powstał z aluminium. Modele MY17 posiadają nową grafikę i styl nawiązującym jeszcze bardziej do ich szwedzkich korzeni.

Zawieszenie - całkowicie nowy widelec od WP - model Xplor 48, zaprojektowany specjalnie pod jazdę Enduro. Otwarty kartridż ze sprężyną w obu lagach i podziałem funkcji. Lewa strona odpowiada za kompresję, prawa za tłumienie odbicia, oba parametry można łatwo regulować od góry widelca podobnie jak naprężenie wstępne. Z tyłu również nowy damper WP DCC - zaawansowana technologia tłumienia przy kompaktowych wymiarach i małej wadze. Waży tylko 3,7 kg co czyni go lżejszym od poprzednika aż o 0,36 kg. W pełni regulowany w połączeniu z systemem kiwaczkowym tylnego zawieszenia czyni to podwozie najlepszym na całym rynku! Nie ma seryjnych motocykli z lepszym zawieszeniem niż nowe Husky MY17.

Kontrola trakcji - Modele 2017 są wyposażone w nowy przełącznik map zapłonu, w którym jednocześnie zintegrowana jest obsługą kontroli trakcji. Kontrola trakcji działa na podstawie analizy stopnia otwarcia przepustnicy oraz obrotów silnika, jeśli tylne koło zaczyna gubić trakcję, a obroty bardzo szybko wzrastają to ECU obcina delikatnie moc. Banalnie proste ale naprawdę świetnie funkcjonuje!

Kute półki, czarne, super sztywne felgi DID, nowe opony Metzeler 6 days extreme, hamulce Brembo, sprzęgło Magura, rozrusznik elektryczny i nożny, bateria Li-on, nowe chwyty ODI, przełącznik map zapłonu, dostęp do filtra powietrza bez narzędzi.

 
Copyright © 2014 Moto - Mleczek
Coldlight Creative - Tworzenie stron WWW / Hosting